خوانا نیست?

جستجوی هتل

جستجوی جاذبه های گردشگری

دیدنی های استانبول

در تابستان سال ۹۴ من به همراه خانواده برای تفریح و خرید به تور استانبول رفتیم . استانبول شهریست دوست داشتنی و تاریخی‌ که میتوان از بودن در فضای آنجا لذت برد. من به همراه مادر و خواهرم با پرواز ماهان ساعت ۳ بعدازظهر به مقصد استانبول پرواز کردیم و ساعت ۶ به وقت محلی آنجا بودیم

سفری کاری به شهر تفلیس گرجستان

سفرنامه گرجستان من به اتفاق دوستم در دی ماه سال ۹۴ برای عقد یک قرارداد کاری به تور گرجستان رفتیم. روز اول سفر ما به تفلیس صرف قرار کاریمان شد ، بعد از اتمام کارمان به هتل تیبلیسی رفتیم ، هتل تیبلیسی هاوس در محلهٔ اولبری در خیابان نسکرولی واقع شده بود و همه چیز خوب و کافی‌ و

سفر به جزایر برتر آسیا سبو بوراکای پالاوان

من قبلا که به فیلیپین سفر نکرده بودم تا اینکه فرصتی پیش آمد و سفری ۱۴ روز به تور فیلیپین داشتم . در آنجا گردش در سواحل , قایقرانی ،شنا در آبشار فیلیپین ، خرید از جزیره ، ریلکس کردن در ساحل و خوردن غذا‌های مهیج برآیم خاطره به یاد ماندنی بود . ۳ روز اول سفرمان در جزیره سبو بود . که

پاریس با دیدنی های فراوان

قبل از هر چیز باید بگم من اصلا اهل سفرنامه نوشتن نبودم  اما بعد از سفرنامه هایی که تو سایت‌های مختلف مثل سایت جوکس خوندم ، تصمیم گرفتم من هم سفرم به تور پاریس رو که سال گذشته با همسرم رفته بودیم رو براتون بنویسم. ضمنا اول یه توضیحی راجع به پاریس میدهم و بعد میرم سر اصل

سفرنامه دبی با دیدنی های فراوان

سلام به همهٔ سفر دوستان قصد دارم درباره ۵ روز اقامتم در تور دوبی‌ سفرنامه بنویسم. روز اول بعد از این که به فرودگاه دبی‌ رسیدم ترانسفر مرا به هتلی ۴ ستاره به نام شرایتون که در مرکز شهر دیره واقع شده بود، رساند.در مسیر فرودگاه دبی‌ تا شرایتون اولین چیزی که برایم جالب

سفر به گوا با طبیعت بکر و شگفت انگیز

سفرنامهٔ گوا گوا یکی‌ از مناطقی است که نزدیک به ۵۰۰ ساله پیش جزء مستعمرات پرتقال بوده ، در گوا جاذبه‌های گردشگری بی شماری مثل کلیسیای باستانی، سواحل صخره ای ‌،خیابان‌های سنگ فرش شده و حیات وحش وجود دارد، اما چیزی که باعث معروفیت و جذب توریست به تور گوا شده جشن و

سفر به اصفهان و شیراز

در اینجا می‌خواهم سفرنامهٔ اولین باری که به ۲ شهر زیبای اصفهان و شیراز رفتم برایتان بنویسم. امیدوارم که برای شناخته هر چه بهتر شما از اصفهان و شیراز مفید باشد.   در اواسط شهریور ۹۵ من به اتفاق دوستم برای سفری ۵ روز به شیراز و اصفهان برنامه ریزی کردیم.سفر ما از تهران آغاز

تعطیلات نوروز در جزیره پوکت

سلام خدمت همه علاقه مندان به گردشگری بنده به همراه همسرم طبق روال هر سال که تعطیلات نوروز به سفر میریم امسال نیز قصد رفتن به مسافرت داشتیم ، ابتدا قصد داشتیم به تور آنتالیا بریم به خاطر قیمت های بسیار مناسبی که امسال آنتالیا داشت ولی روزهای آخر سال متوجه آفر خوردن تور پوکت

تور ترکیبی پوکت کرابی سامویی در تایلند

سلام به همهٔ دوستان , در اینجا می‌خواهم سفرنامه ی سفر به این ۳ شهر زیبا رو براتون بنویسم. در تابستان ۹۵ من به همراه همسرم سفری ۶ روز به مقاصد بالا داشتیم که برای آشنایی بیشتر  شما تصمیم گرفتم سفر نامه ام را به اشتراک بذارم. در ابتدا به پوکت رفتیم و در هتل ۴ ستارهٔ دوانگجیت

سفری 2 روزه به کوالالامپور

سلام مدتها بود که قصد داشتم سفری برم و آب و هوایی‌ عوض کنم چون واقعا به آن نیز داشتم، تصمیم رفتن به تور کوالالامپور بود ، چون  نمی دونستم دقیقا چند روز می‌خوام اونجا بمونم برای همین تصمیم گرفتم فقط یک بیلیت یک طرفه بگیرم . بعد از تهیه بلیط در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۵ و با ایر لین